متخصصان پال پروژه آمادگی دارند تا شما عزیزان را در انجام پروژه و پایان نامه های رشته مدیریت یاری نمایند

 

تمامی رشته های مدیریت از قبیل :

 مدیریت بازرگانی

 مدیریت صنعتی

 مدیریت بازاریابی

مدیریت اجرایی

 مدیریت دولتی

مدیریت تکنولوژی

 مدیریت فناوری اطلاعات

مدیریت ورزشی

 مدیریت منابع انسانی

 مدیریت رفتار سازمانی

 مدیریت گردشگری

 

ثبت سفارش(کلیک کنید)
در صورت بروز هرگونه اشکال و یا خطا لطفا فایل خود را با توضیحات کافی به آدرس info@palproject.ir میل نمایید. ----------------

کارشناسان ما بعد از بررسی نتیجه را در کمتر از 24 ساعت به شما اطلاع خواهند داد در صورتی که کار شما فوری است میتوانیدبعد از ثبت سفارش از طریق ایمیل یا تلفن همراه با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

با تشکر از انتخاب شما

نام و نام خانوادگی (الزامی)

شماره تماس (الزامی)

آدرس پست الکترونیکی شما (الزامی)

مقطع تحصیلی

عنوان تحقیق

رشته تحصیلی(گرایش در توضیحات ذکر گردد)

تعداد صفحات

حدود قیمت پیشنهادی (به ریال)

فایل ارسالی(در صورت وجود بیش از یک فایل لطفا در ضمیمه ایمیلی ارسال نمایید)

توضیحات تکمیلی


مدیریت بازرگانی :

که سرآغاز آن از فرانسه و دانشگاه ESCP Europe شروع گشته و به بحث پیرامون چگونگی کنترل سود، سرمایه، هزینه و استفادهٔ بهینه از امکانات موجود می‌پردازد. می‌توان گفت هدف از این رشته عبارت است از آشنایی دقیق با وظایف اساسی سازمان‌های بازرگانی، افزایش مهارت و توانایی دانشجویان در شناخت مسائل مبتنی بر مدیریت، جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات مرتبط به هر یک از این مسائل، ارزیابی راه‌حل‌های مختلف در مورد هر مسأله، تصمیم‌گیری و اجرای تصمیمات اتخاذ شده. تیلور پایه‌گذار این علم در مکتب کلاسیک بوده است. از استادان مدیریت در ایران می‌توان دکتر مهدی الوانی، دکتر علی رضاییان، دکتر علی‌اکبر فرهنگی و دکتر سید رضا سید جوادین را نام برد. از دیگر بحث‌های مدیریت بازرگانی بازاریابی می‌باشد که در سال‌های اخیر به جایگاه باارزشی دست یافته است و به عنوان علم مطرح گردیده است. شرکت‌های بزرگ همواره درسال‌های اخیر هزینه‌های سنگینی برای این مقوله در نظر گرفته و بازخورد مناسبی از آن دریافت نموده‌اند. بازاریابی خود به شاخه‌های متعددی تقسیم گردیده و دانشگاه‌ها سعی در پرورش متخصصین در شاخه‌های مختلف این علم نموده‌اند. بازاریابی را می‌توان به شاخه‌های متعددی تقسیم کرد که مهم‌ترین آن‌ها بازاریابی داخلی و بازاریابی بین‌اللمللی است.

دانشگاه‌ها: این گرایش از قدیمی ترین گرایش‌های مدیریت است که کار خود را در سال ۱۳۳۳ به موجب عقد قرارداد بین دانشگاه تهران و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی به منظور تربیت مدیران برای اداره سازمانهای دولتی و خصوصی، در دانشکده حقوق دانشگاه تهران با همکاری گروهی از اساتید آمریکایی آغاز کرد، سپس این رشته در مقاطع و گرایش‌های مختلف و در دانشگاههای گوناگون کشور گسترش یافته و همینک در غالب دانشگاههای دولتی، آزاد و پیام نور ارائه می‌گردد.

منبع : ویکی پدیا